חומרים מתקדמים ואיכותיים לאיטום ובידוד גגות

סובלים מנזילה מגג הבניין? האם לאחר הגשם הכבד החלו להופיע סימני רטיבות בתקרה או בקירות הבית או הדירה שלכם? ובכן, כדי להימנע מנזילות מהגג בעונה הגשומה חשוב להזמין חברה מקצועית לאיטום גגות על מנת לבדוק את מצב התשתיות בגג ולתקן במידת הצורך. 

הצטברות מים על הגג כתוצאה מהגשמים ואיטום לקוי עלולה לגרום לבעיות קשות בבניין ובדירות של הדיירים, המים מחלחלים בקלות לתוך התקרה והקירות, ולרוב מתחילה נזילה קטנה ההולכת ומתגברת ללא טיפול מקצועי ויסודי בבעיה. יש מגוון סיבות מדוע המים מצטברים על הגג ואינם מתנקזים, למשל שיפועים לא נכונים, ליקויי בניה, סתימה במרזבים ובפתחי הניקוז בגג, סדקים בגג ואיטום לקוי.

איטום ובידוד מקצועי של גג הבניין

איטום גגות יש להשאיר לאנשי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון עשיר בתחום. יש מגוון שיטות לאיטום גגות מבנים ובניינים, ביניהן:

  • איטום באמצעות יריעות ביטומניות
  • איטום באמצעות חומרים פוליאוריטנים
  • איטום בעזרת חומרים אקריליים
  • איטום באמצעות חומרים צמנטיים
  • איטום שלילי בהזרקה
  • זיפות גגות– סיוד והלבנת גגות

שכבת האיטום מיועדת למניעת נזילות לתוך קירות המבנה ולתקרה, כמו כן יש לה תפקיד חשוב גם לבידוד תרמי ולשמירה על טמפרטורה בתוך הבית.

הדרך היעילה והבטוחה למנוע נזילות לקירות ולתקרת המבנה היא לבדוק את איכות האיטום לפני תחילת הגשמים, לכן בסוף הקיץ כדאי להזמין חברה מקצועית לאיטום ובידוד גגות כדי לבדוק את תשתיות האיטום ולבצע תיקונים במידת הצורך. לכל חומרי האיטום יש אורך חיים מסוים, לדוגמה זיפות יש לחדש אחת לכמה שנים, כאשר כדי להוסיף שכבת בידוד נהוג לסייד את הגג.

חומרים איכותיים ועמידים הנחוצים לאיטום ולבידוד גגות

לכל שיטת איטום ובידוד הגג יש חומרים ייעודיים. חשוב לוודא כי חברת האיטום מבצעת את עבודתה בעזרת שיטות מתקדמות ובחומרים עמידים ואיכותיים. מעבר לבחירת החומרים הנחוצים לאיטום יעיל ואיכותי, החברה חייבת לבצע את העבודה במקצועיות על מנת לוודא תוצאות מושלמות ואיטום יעיל לאורך זמן.

בשיטת האיטום באמצעות יריעות ביטומניות פורסים יריעות עמידות העשויות מחומר הנקרא ביטומן, מומלץ להתקין יריעות ביטומניות על גגות מזופתים או על גג חדש מבטון. אם תשתיות האיטום על הגג הן מחומרים אקריליים יש להסיר את שכבת האיטום אחרת היריעות לא ייצמדו למשטח.

בשיטת האיטום באמצעות חומרים פוליאוריטנים נעשה שימוש בחומרי איטום איכותיים כגון סיקה לסטיק. כדאי לדעת כי חומרי איטום פוליאוריטנים מתאימים גם לאיטום סדקים בקירות, מחיצות אקוסטיות וקירות גבס.

בשיטת האיטום באמצעות חומרים צמנטיים נעשה שימוש בחומרים איכותיים ועמידים כגון אלסטוסיל, סיקה טופ ועוד. נדרש ניסיון וידע רב כדי לאטום גגות ומשטחים אחרים באמצעות חומרים צמנטיים.

כמו כן, ניתן לבצע איטום גגות באמצעות חומרים אקריליים, נוח לעבוד עם החומר, ומאחר והוא מגיע בגוון לבן, יש לחומר האקרילי גם כושר בידוד ואין צורך בשכבת הלבנה נוספת.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם