איטום מרפסת מרוצפת

מדוע חשוב לבצע איטום מרפסות?

אתם חיים בבית שיש בו מרפסת מרוצפת ותוהים איך תוכלו לטפח את המרפסת הזאת יותר, לשמור עליה ולדאוג שהיא לא תהווה מקור לרטיבות בבית? אם כך, כדאי שתדעו: אין שום תחליף לפעולה חשובה כמו איטום מרפסת מרוצפת. איטום של מרפסות, כמו איטום של גגות, זו הדרך היחידה שבעזרתה נוכל להבטיח שהמקום עצמו לא יהיה ספוג במים, מה שיגרום לכם להשתמש ביותר במרפסת ויתרה מכך, כך נדע שמהמרפסת המים לא יחלחלו לבניין עצמו. הטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכם בנושא הזה הוא לא לדחות את העניין לרגע האחרון ולא לחכות שהחורף יגיע, שכן איטום עדיף לעשות דווקא כאשר חם ויבש בחוץ.

מדוע כל כך חשוב לאטום מרפסת מרוצפת?

כמו שאתם יודעים, המרפסת למעשה חשופה לכל פגעי מזג האוויר. זה לא משנה אם מדובר על שמש ישירה בימי הקיץ החמים או על ברד וגשם אינסופיים בחורף. אפילו הרוח והקור הקיצוני עלולים לפגוע בריצוף של המרפסת שלכם ולכן, רק אם תאטמו אותה בצורה נכונה תוכלו להיות בטוחים שהיא לא תהווה מקור לבעיה.

איטום מהסוג הטוב ביותר

עוד דבר שאתם חייבים לדעת על איטום מרפסות מרוצפות, זה שדרושה כאן עבודה מקצועית של המומחים בתחום. ראשית, צריך לבחור את שיטת האיטום המתאימה, שכן בימינו יש לא מעט אפשרויות. ניתן לבחור בין שיטות איטום כמו:

חשוב לבחור לכל מרפסת, בהתאם למבנה שלה, לריצוף ולגילה, את שיטות האיטום הכי טובות שיש. שימו לב שבמובן הזה גם לא כדאי לקחת סיכונים מיותרים או לנסות לחסוך, כי המטרה היא כמובן לאטום בצורה איכותית שתחזיק מעמד לכמה שיותר שנים.

איך מבצעים את האיטום עצמו?

אחרי שבוחרים את שיטת האיטום המתאימה, צריך להחליט גם איך לבצע את העבודה. בדרך כלל יש אפשרות לבחור בין איטום שהוא מתחת לריצוף, ובמקרה כזה יש צורך כמובן לפרק את כל הריצוף עצמו. מצד שני, ניתן גם לבחור באופציה של איטום מעל הריצוף, מה שכמובן יקצר את העבודה ויהפוך אותה לפחות מורכבת כי אוטמים למעשה את שכבת הריצוף הקיימת ואז מניחים על האיטום עוד ריצוף. בנוסף, במקרים מסוימים יש גם אפשרות לאטום את המרצפות בלבד ולמעשה בשיטה הזאת מחזקים את הרובה של המרצפות, מה שמחזק את האיטום שלהן ומונע חדירת מים.

זה לא משנה באיזו שיטת איטום נדמה לכם שכדאי לבחור והאם אתם רוצים שהאיטום יתבצע בצורה מסוימת או לא. מה שבטוח זה שכדאי להפקיד את המשימה הזאת בידי מי שיוכל לבצע אותה על הצד הטוב ביותר. לא כדאי להתפשר: לא על חומרי האיטום ולא על המקצועיות בעבודה עצמה ולכן עדיף לפנות אל המומחים בתחום.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם