איטום גגות באיסוכרית

איטום גגות באיסוכרית – מה זה?

גג איסכורית הוא ממשפחת הגגות הקלים, המשמשים למבנים קלים – מבני חקלאות, מחסנים וכדומה.

גג האיסכורית עשוי בעצם מלוחות פח מגולוון שמתחברות אל המבנה באמצעות ברגים. כל לוח בפני עצמו עשוי מחומר אטום ומבודד, אבל בנקודות החיבור של הברגים עלולה להיות בעיית איטום, וכך גם אם ישנם מספר לוחות מחוברים זה לזה, את כל החיבורים האלו יש לאטום.

איטום גגות

איטום גג איסכורית – איך עושים את זה?

איטום גג איסכורית, בהיותו גג ממשפחת הגגות הקלים, שונה מאיטום גג בטון ויש לטפל בו בצורה המתאימה לו על מנת לא לפגוע בגג ועל מנת להשיג את האיטום המוצלח ביותר. לאיטום גג איסכורית יש ארבעה שלבים:

  1. ניקוי של הגג –  הניקוי נדרש כיוון שחומרי האיטום המתאימים ללוחות האיסכורית לא ייצמדו אליהם כראוי אם לא יהיו נקיים מכל אבק, לכלוך ואפילו חלודה.
  2. מריחת חומר שנקרא מסטיק פוליאורטני על החיבורים שבין לוחות גג האיסכורית ובחיבורי הברגים למבנה.
  3. מריחת חומר אפוקסי שמחבר בין גג האיסכורית לבין חומר האיטום עצמו, בלעדיו חומר האיטום לא ייצמד כראוי אל לוחות הגג.
  4. מריחה או התזה של חומר האיטום, אחד משלושה סגים: אקרילי, פולימרי או פוליאורטני. החומרים האקריליים או הפולימריים זולים יותר מאשר החומרים הפוליאורטניים, אך אם ישנו שיפוע או כיפוף בגג שבו עלולים להצטבר ולעמוד מי גשמים – חומרים אלו לא יעמדו בכך והאיטום ייהרס. לכן בגגות כאלה מתאימים החומרים הפוליאורטניים.

איטום גג איסכורית

איטום גג איסכורית 

בדרך כלל משתמשים בכמה שכבות איטום גג, כאשר לכל סוג חומר יש את עובי השכבות המומלץ עבורו. את העובי המומלץ וסוג החומר המומלץ, כמו את כל שאר הפרטים בתהליך איטום גג איסכורית, יידע לבחור עבורכם איש מקצוע מנוסה, כך שתקבלו את האיטום הטוב והעמיד ביותר.

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם